بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

تلاش تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در رقابت‌های هانگژو 

  • کد خبر: ۱۷۵۳۳۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تلاش تیم ملی سپک تاکرا برای حضور در رقابت‌های هانگژو 
مربی تیم ملی جوانان سپک تاکرای بانوان، گفت: کرسی‌های زیادی در فدراسیون جهانی و آسیا داریم و تیم ملی با قدرت تمرین می‌کند تا در مسابقات هانگژو چین شرکت کند.

بهناز احمدنیا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص آغاز مسیر خود، اظهار کرد: از سال ۹۱ فعالیت خود را در ورزش سپک تاکرا آغاز و وارد خراسان رضوی کردم که خوشبختانه سال ۹۳ در مسابقات کشوری شرکت و موفق به کسب مقام دوم شدیم.

احمدنیا سابقه ۸ سال فعالیت درتیم ملی را دارد و پس از آن نیز به هدایت تیم ملی جوانان پرداخت، در همان دورانی که برای تیم ملی بازی می‌کرد سال  در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ هند موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی افزود: تیم سپک تاکرا خراسان رضوی در تمامی مسابقات کشوری همواره بر روی سکو ایستاده که این نمایانگر ظرفیت، استعداد و تلاش بانوان خراسانی است کما اینکه بانوان خراسانی در تیم ملی حرف برای گفتن دارند چرا که در تیم ملی بزرگسالان ۴ نفر و در تیم جوانان ۳ بانوی ملی‌پوش خراسانی بازی می‌کنند.  

مربی تیم ملی جوانان سپک تاکرا بانوان ادامه داد: تیم ملی جوانان سال ۲۰۱۸ به مسابقات جهانی اعزام و رتبه ششم را کسب کرد چرا که رقابت با تایلند، مینمار، ویتنام و مالزی که از قدرت‌های جهان هستند واقعا دشوار است.  

احمدنیا در خصوص شرایط فعلی تیم ملی بانوان عنوان کرد: پس از شیوع کرونا نتوانستیم اردوی تیم ملی جوانان را تشکیل دهیم، اما تیم بزرگسالان در مسابقات جهانی هستند و دو مدال برنزی کسب کرده، امید است پس از بازگشت بازیکنان از مسابقات بزرگسالان اردوی جوانان نیز تشکیل شود.

وی شرایط تیم ملی ایران را در آسیا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کرسی‌های زیادی در فدراسیون جهانی و آسیا داریم و تیم ملی با قدرت تمرین می‌کند که در مسابقات هانگژو چین شرکت کند. 

مربی تیم ملی جوانان سپک تاکرا در خصوص شرایط بانوان خراسان بیان کرد: پیش از کرونا با قدرت کار تمرین می‌کردیم اما کرونا یک وقفه وحشتناک برای تمام رشته‌های ورزشی بود و پس از آن نتوانستیم بازیکنان را جمع کنیم اما تلاش داریم که قدرت سابق را برگردانیم و بتوانیم دو مرتبه در مسابقات کشوری شرکت کنیم ضمن اینکه حدود یک ماه گذشته در مسابقات کیش گیمز شرکت کردیم اما به علت عدم تمرینات منظم چهارم شدیم متاسفانه یکی از بازیکنان ما دار فانی را وداع گفتند و بازیکنان روحیه خوبی نداشتند. 

گفتنی است اعظم دادگر و غزل شیرخوانی در تیم ملی بزرگسال و ناهید ترابی بازیکنی از خراسان رضوی در تیم زیر 18 سال ایران بازی می‌کند و در بخش انفرادی مقام چهارم جهانی  و 2 مقام کشوری را در کارنامه خود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->